Stichting 365 dagen fietsen in Overijssel

Alle dagen fietsen

De fiets staat centraal in Overijssel! Niet voor niets is Overijssel de provincie waar het meest wordt gefietst. Er zijn enorm veel activiteiten en regelingen, voor zowel de bezoeker als de bewoner. Stichting 365 dagen fietsen in Overijssel fungeert als spil. Als aanjager van nieuwe fietsinitiatieven en -evenementen, als verbinder tussen overheden en ondernemers en organisatoren en als beleidsbepaler, om ervoor te zorgen dat de fiets centraal blijft staan, 365 dagen per jaar.

Organisatie

Stichting 365 Dagen Fietsen in Overijssel is een organisatie die verbindingen realiseert tussen bestuurders, ondernemers, topsporters en de fietser.

Het bestuur van de stichting wordt gevormd door:

Bert Krale (voorzitter)
Wim Horsthuis (penningmeester)
Jan Olde Meule (secretaris)
Theo Bouius (bestuurslid)
Marcel Vlek (bestuurslid)
Hans Hindriks (bestuurslid)

WIlt u contact opnemen met een van de bestuursleden? Stuur een mail naar info@365dagenfietsen.nl.

Ambassadeurs

Om de fiets centraal te stellen in Overijssel, worden prominente ambassadeurs ingeschakeld. Er kan worden geput uit een enorm netwerk van betrokken ambassadeurs, verenigd in de Overijsselse Fietsambassadeurs Club Immer Weiter. Deze provincie heeft vele wielertoppers voortgebracht zoals Hennie Kuiper, Rob Harmeling, Olympisch kampioene Anna van der Breggen en wereldkampioene Kirsten Wild. En ook topsporters als Mark Tuitert en Erben Wennemars zijn aangesloten. Met fietsgepassioneerde bestuurders, ondernemers, organisatoren en vrijwilligers zetten zij zich allemaal in voor de fietser.